عامری دبیر هیات شنا استان 

شناگران هرمزگانی توانستند رکورد تاریخی بزنند 



رکوردگیری پایان فصل شنا استان هرمزگان برگزار شد. 
 
به گزارش صبح ساحل، رکوردگیری پایان فصل شنا استان بین شناگران با حضور  مظفر خادمی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان، مهنی نسب ریئس هیات شنا استان ، جمعی از مربیان ، پیشکسوتان و خانواده شناگران با رعایت دستور العمل های بهداشتی مبارزه با کرونا برگزار شد. ایوب عامری دبیر هیات شنا استان گفت : هدف از این رکوردگیری سنجش سطح آمادگی و شرایط تمرین شنا گران استان که با محدودیت‌ها و تعطیلی دوساله استخرها توانسته اند آمادگی نسبی خود را حفظ کنند.
وی در خصوص برگزاری این رکوردگیری گفت: با برگزاری رکوردگیری از شناگران جان تازه ای گرفت و شناگران نشان دادند که با همه محدودیت های کرونایی همچنان با پشتکار و عشق و علاقه به تمرینات خود ادامه می‌دهند.
عامری در ادامه افزود: در این رکوردگیری بیش از ۲۰ شناگر  شرکت کردند که امیدواریم بتوانیم با سازماندهی ، در آینده حضور خوبی در مسابقات کشوری داشته باشیم.
وی  گفت: در رکوردگیری مواد مختلف شنا نیز شناگران استان توانستند رکورد تاریخی بزنند که درتاریخ شنای استان بی سابقه است و نتایج به دست آمده گویای یک کارچندین ساله است که از سال ۹۵  استارت آن زده شد واکنون ثمره زحمت های مربیان شکوفا شده است. 
عامری بیان داشت: درشنا مثل دیگر ورزش ها نمی توان زود نتیجه گرفت و دیر بازده است و با برگزاری این رکوردگیری امیدوار شدیم که در مسابقات با دیگر استان ها رقابت تنگاتنگی خواهیم داشت.
درپایان رکوردگیری پایان فصل که در مواد ۲۰۰ متر ، ۱۰۰ متر، ۵۰ مترآزاد و دررده های سنی ۱۲ ،۱۳ ، ۱۴ ، ۱۵  و ۱۶ سال برگزار شد ارسلان زارع در هرسه مواد بهترین رکورد را بر جای گذاشت و به دنبال آن کیان شریفیان، امیر محمد امیر زاده شمس، ایلیا لیاقت ، مهدی حبیبی، دانیال سلجوقی، کیان رئیسی ، امیر مهدی حسینی، آریا مرادپور، پارسا حسینی، علی اکبر امیری، سبحان امانی، ایلیا مهدویان، احسان حدادیان، اهورا رحیمی، هومن سهرابی، امید علی سلطانی، طاها آرام منش و صدراحبیب نیا رکوردهای خوبی از خود به جا گذاشتند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها